Direktlänk till inlägg 18 december 2016

Skit igen!

Av livetharonu - 18 december 2016 18:32

Så har det tagit fart i mitt huvud igen & jag hör dom & vad dom säger & gör bara ekar i huvudet.. Det bara väller över mig okontrollerat!!

Sen har jag fått höra grejer om att de kan ha varit planerat alltihop & det gör att ja mår ännu sämre & frågar mig, varför vill han då fortsätta & kämpa för oss om det va planerat att sabba mellan oss med en sån grej.. Tar han mig så mycket förvivet att han räknade med att jag skulle vilja fortsätta.. Sen har jag hört ännu mer grejer att dom ska hållit på & hånglat & haft sig.. Men vet inte om detta bara är ryckte för att få mig mer nojjig eller nåt sånt..


Mår iaf skit just nu & vill bara få svar, svar på sånt jag mycket troligt inte kommer få svar på..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livetharonu - 11 december 2016 22:56

Fy fan va ja avskyr när minnet från den helgen dyker upp i huvet, när jag hör så sjukt tydligt nästan bildligt vad dom sa & gjorde.. det smärtar så sjukt mycket😕 det värsta är att jag inte vill ta upp det med min kille.. känner att jag inte v...

Av livetharonu - 11 december 2016 01:44

För ca 2,5 månader sedan hände något som jag aldrig trodde skulle hända mig en gång till.. Jag blev bedragen & sviken av min fästman.. Vi har bestämt oss att fortsätta men jag har inte förlåtit honom & vet inte om ja någonsin kommer att kunna göra de...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards